tisdag 25 augusti 2009

The Internet slayer

[Lennart] : Dog ditt internet nu?

[Jösses] : Nej, jag tror det lever.

[Lennart] : Här dog det iaf.

[Jösses] : Vad tråkigt.

[Lennart] : Ja, vad ska man nu göra :)

[Jösses] : Åka hem?

[Lennart] : Vore gott, ska du med?

[Jösses] : Mitt nät lever ju fortfarande :(

[Lennart] : Jag kommer och dödar det.

[Jösses] : Har du sådana krafter att du kan ta död på det allsmäktiga internätet?

[Lennart] : Tydligen.

[Jösses] : Det var som tusan, -Lennart - The Internet slayer.

[Lennart] : Evil and Mean

[Jösses] : Haha, låter som en kass Stephen King film. Be aware... the Internet slayer is lurking in the shadows.

[Lennart] : Dött är det iaf. Får gå en rond och se om det finns flera dödsfall.

[Jösses] : Ja du kanske tog död på det i hela huset. Internet kanske har drabbats av svininfluensan? Det är ju det senaste nu.

[Lennart] : Jag tror du har rätt, det kan vara influensan på g, min burk är nog i karantän

[Jösses] : Man kan ju tycka att han åtminstone kunde sjukanmält sig innan. Var det fler dödsfall, eller de har sovmorgon?

[Lennart] : Bara min, får nog ta en omstart, vad kallar man det? Påtvingad hjärtattack?

[Jösses] : En vanlig dag på jobbet?

Inga kommentarer: