tisdag 17 augusti 2010

Sura strumpor

Jaha, och nu har man börjat jobba igen. Och så här kan en konversation på jobbet lyda efter lite ösregn på morgonen.

[Jösses] : Mina strumpor är dyblöta!

[Lennart] : Stackare!

[Jösses] : Ja det är verkligen synd om mig. Vem vill ha sura strumpor egentligen?

[Lennart] : En strumpfetischist?

[Jösses] : Fast han vill väl inte ha sura strumpor? Det måste ju vara hans värsta mardröm?

[Lennart] : Det tänder kanske till lite extra då?

[Jösses] : Googlade lite. Mattias Andreasson från EMD, den killen som ingen vet vem det är egentligen, han är tydligen strumpfetischist och han säger så här:

[Mattias] : Jag är strumpfetischist och gillar att dra på mig strumpor i olika färger med olika mönster. Och så stoppar jag in byxorna så att folk ska se vilka strumpor jag har.

[Jösses] : Han skulle nog inte dra på sig mina sura strumpor!

[Lennart] : Haha

Några timmar senare....

[Jösses] : Mina strumpor är fortfarande blöta!

[Lennart] : Jösses, du kommer ju att bli förkyld!

[Jösses] : Haha, jag har faktiskt tagit av mig dem och hängt upp dem här på skrivbordet.

[Lennart] : Har du inget element?

[Jösses] : Nej, inget som är på.

[Lennart] : Du skulle hängt upp dem i server rummet så hade de nog vart torra på fem.

[Jösses] : Haha, ja sant!

Inga kommentarer: