torsdag 28 oktober 2010

Värsta listan!

En profil på Qruiser, tjej 15 år, skickade den här listan till mig och som hon tyckte jag skulle fylla i och skicka tillbaka. Lilltjejen är inte lite nyfiken och hur kan hon redan veta detta superba raggningsknep i så ung ålder?!

( ) Varit /agerat undergiven
( ) Varit / agerat dominant
( ) Haft rollspel där spelet pågått mer än 30 min i sträck
( ) Har haft analsex (satt på)
( ) Har haft analsex (blivit påsatt)
( ) Har slickat / tungknullat fitta
( ) Har slickat / tungknullat röv eller anus
( ) Har gjort en ass ta mouth (dvs sugit kuken efter den har varit inne i anus)
( ) Har fått ett finger/fler upp i anus
( ) Har fått röv/ anus slickat/ tungknullat
( ) Har fått en orgasm endast genom analsex
( ) Har tänkt på samma kön vid onani
( ) Har onanerat analt
( ) Har haft sex med samma kön
( ) Har sugit kuk
( ) Har svalt sperma
( ) Har blivit sprutat i ansikte
( ) Har gjort creampie ( dvs när sperman rinner ut ur vagina/anus och sedan slickat upp det)
( ) Har provat bukkake ( att flera män samtidigt eller iföljd ejakulerar på en kvinna i ansiktet)
( ) Har Blivit hals/mun knullad så att jag fått kväljningar/spytt
( ) Blivit fistad
( ) Blivit bunden så jag inte kunnat röra mej
( ) Haft ögonbindel när jag haft sex
( ) Blivit smiskad
( ) Fantiserat om att bli våldtagen
( ) Gått utan trosor
( ) Haft sex med 2 eller flera andra personer samtidigt
( ) Haft sex med 4 eller flera andra personer samtidigt
( ) Har prövat gangbang
( ) Haft sex med någon jag inte visste namnet på
( ) Blivit stucken, knipt eller i övrigt skadad så att det blött
( ) Haft sex på offentlig plats
( ) Blivit påkommen med att ha sex på offentlig plats
( ) Onanerat på offentlig plats
( ) Blivit påkommen med att onanera på offentlig plats
( ) Blivit påkommen med att ha sex 'privat'
( ) Blivit påkommen med att onanera 'privat'
( ) Onanerat framför någon annan
( ) Någon annan har onanerat framför/ med mej
( ) Blottat mej på offentlig plats
( ) Använt en dildo, löskuk eller massagestav på mig själv
( ) Använt en dildo, löskuk, eller massagestav på någon annan
( ) Haft en sk 'buttplug' eller analdildo i mej
( ) Fejkat orgasm
( ) Smakat på (eller sekret i från) mitt eget kön
( ) Haft sex med någon som varit minst 15 år äldre än mig
( ) Haft sex med någon som varit minst 30 år äldre än mig
( ) Badat naken inför främlingar
( ) Medvetet haft sex inför en eller flera främlingar( med syfte att dom ska se)
( ) Medvetet onanerat inför en eller flera främlingar( med syfte att dom ska se)
( ) Medverkat i en porrfilm (amatör/ hemmaproducerad)
( ) Blivit nakenfotograferad
( ) Prövat webcamsex
( ) Blivit strypt/ hängd (strypsex)
( ) Töjt ut mej själv i syfte att se hur mycket det gick att töja
( ) Fått mer än 5 orgasmer på en och samma dag
( ) Haft sex med fler än 2 olika personer på en samma dag
( ) Haft sex med fler än 5 olika personer på en och samma dag
( ) Rakat mitt kön(helt slätrakad)
( ) Fantiserat om att köpa eller sälja sex
( ) Har haft en kuk i anus och en i vaginan samtidigt

Inga kommentarer: