onsdag 9 februari 2011

Så har man fått ett nytt stjärntecken



Chockat besked i Expressen, du är inte den du trodde du var.

Jaha, då har man i tre veckor helt ovetande övergått från att vara varm och sensuell till att bli mer ivrig och energisk.

Mitt mål i livet har varit att bygga upp en solid materiell plattform, ta ansvar, planera och ha tålamod. Men nu skall jag helt plötsligt överge min stabila grund, ut och äventyra, anta djärva utmaningar och mitt tålamod har förvandlats till en väldans kort stubin, redo att explodera när som helst. Dessutom skall jag inta en ledarroll istället för att vara rädd för förändringar och förkasta mitt livsmotto ”Man vet vad man har men inte vad man får”.

Imorgon är det en ny jag som sömnigt drar mig upp ur sängen, ivrig på att anta nya utmaningar och leda mitt gamla jag in på en ny bana. Eller så struntar jag bara i allt det här, och tänker ”Man vet vad man har men inte vad man får”.

Inga kommentarer: