måndag 22 juni 2009

Dagens impediment

På jobbet under det dagliga mötet där man tar upp vad man har gjort och vad man skall göra under dagen.

[Äggledaren] - Några impediment.

[Jösses] - Idag har jag PMS. Är fruktansvärt lättretlig och på dåligt humör. Men jag kommer att göra allt i min förmåga för att inte låta detta påverka mitt arbete. Jag vet att det är svårt, men inte omöjligt.

[Äggledaren] - Ok. (Skriver upp PMS på tavlan under impediments)

Dessutom är det så pedagogiskt att jag får rita en röd sur gubbe på tavlan under dag 9 (förmodligen kommer det att bli små röda sura gubbar resten av veckan). Ibland undrar jag vad jag jobbar med egentligen.

3 kommentarer:

Milou sa...

Har du drömt det här sötnos, eller hände det verkligen?

Siquidem sa...

Ja, vad jobbar du med egentligen? :)

Jösses sa...

Jag önskar att det var en dröm och det känns just nu ganska så diffust vad mitt arbete går ut på egentligen :)