torsdag 11 december 2008

Lumumbas hägrar i horisonten

Suck vad sakta veckan har gått, varför kan det inte vara fredag idag? Torsdagar känns så onödiga.

Denna veckan har man fått jobba som en blådåre bara för att man vill ha lite fritid och ens sociala liv inte ska bli ett diffust minne. Och idag blev det givetvis en massa övertid bara för att fucka upp mitt lilla schema jag hade planerat. Jag har nu gett upp schemat och raderat det från minnesbanken. Även om jag är tidsoptimist så kommer jag aldrig hinna med allt innan Babbel kommer och hälsar på.

Babbel är en person som öppnar munnen så fort vi träffas och blir inte tyst förränn jag har vinkat adjö vid stationen.
Men det skall bli kul, för vi brukar inte träffas så ofta, Babbel är nämligen en sån där utvandrare. På Babbels begäran så kommer helgen att bli fullspäckad med Lumumbas, pubar och Köpenhamn.

Fortfarande torsdag, jösses vad sakta tiden går.

2 kommentarer:

Siquidem sa...

Kör hårt för helvede :)

Jösses sa...

Jag kör alltid hårt :)