tisdag 17 februari 2009

Ansiktsbehåring: ingen

Flörtar
Info:
Flörta med en annan medlem utan risk för att bli nobbad. Det är bara om den andra personen flörtar tillbaks med dig som flörten syns. För att flörta klickar du på länken "Flörta med" på medlemmens hemsida. En flört finns kvar i en månad sedan raderas den automatiskt.

Dina flörtar
Du har inte flörtat med någon än.

Flörtat med dig!
Senaste månaden har 2 medlemmar flörtat med dig! (0 lyckade flörtar)
Visar hur många medlemmar som flörtat med dig den senaste månaden, men de som gjorts senaste dygnet räknas inte med.


Man går in på flörtar på sin sida, jaha tre stycken har flörtat, men vilka är det?
Loggar man in en vecka senare så är det uppe på fem stycken, precis som det skulle vara bättre. En vecka senare igen är det nere på två stycken.

Har någon då tänkt: Nu har min flört legat ute i två veckor på den här bruden, och hon har inte ens spanat in min sidan och därav inte flörtat tillbaka, vilken fjant. Åtgärd radera flörten.

Jag förstår mig inte på funktionen Flörta med som finns på Qruiser. Vad är meningen med att kunna flörta anonymt? När man väl har lyckats komma in på sidan efter 27 minuters köande, så har besökslistan ersatts med ett gäng nya, oftast av kåta killar av någon anledning.
Hur är tanken att man skall kunna lista ut vem det är som har lagt flörten?

En annan sak med Qruiser som jag tycker är väldans roligt, är den här fakta rutan som man kan fylla i allt möjligt som man tycker är passande. Det är dock alltid lika fascinerande med tjejer som fyller i Ansiktsbehåring: ingen. Det går ju faktiskt att lämna det fältet tomt. Men roligast är de som har lite humor och har fyllt i helskägg eller mustasch. Då är det ju nästintill omöjligt att låta bli att skicka ett meddelande.

6 kommentarer:

Siquidem sa...

Haha! Skägg är ju hur roligt som helst, jag har ett lösskägg som jag brukar ta på mig när folk pratar om webcam. Det är ett riktigt shysst skägg från Buttericks, klart värt 35 spänn. Har en rolig badmössa med, matchar skägget! Sjukt roligt!

Fabulous sa...

Exakt det där har jag också tänkt på, tillika tänka att skriva om.

Flörtfunktionen gör mig tokig så töntig är den.

Jag har för övrigt fyllt i silviahatt, fiskarmössa och tiara under rubriken huvudbonader på min qx-profil. Det tyckte jag var oerhört festligt av mig. :)

Jösses sa...

Jag tycker vi gör så här:
Siquidem tar på sig lösskägget och den skäggiga badmössan. Fabulous tar på sig sin tiara alternativt silviahatten. Jag tar på mig min äkta röda turkiska Fez och så webcamma vi. Vad tycker ni om det?

Siquidem sa...

Jösses, vilken fabuluos idé! :)

Anonym sa...

Jo, du glömde en sak i ditt inlägg..

Ditt köande spelar mindre roll eftersom flörtfunktionen har ytterligare en hake.. De som flörtat med dig senaste dygnet räknas inte med (de dyker alltså upp 24 timmar senare eller nåt). Det gör det ju i princip omöjligt att veta vem som flörtat med en.

En mycket märklig funktion.

Jösses sa...

Haha, ja dessutom. Helt värdelöst!