söndag 30 november 2008

KB sucks

Så jävla pissförbannad är jag just nu. Skulle precis in på KB efter festande på annan ort. Vad blev jag då bemött med vid dörren om inte nej du får inte komma in för att du är för full.
Ursäkta vad antar du denna fakta på?
Nämen om du hade mött någon på gatan så hade du tyckt den personen hade vart full, eller hur?
Eh du tycker jag är för full och du snackar om en person på gatan, vad har du för kriterier att jag inte skall komma in på detta stället?
Du får inte komma in helt enkelt, säger vakten.
Suck, nu börjar jag bli riktigt förbannad, vilket grabben i kvarteret bredvid märker.
Det hela slutar med att jag fortfarande är förbannad men vi har gett upp och vi gick och köpte frallebullar istället och jag funderar starkt på att gå till KB riktigt aspackad nästa gång för att se om jag kommer in, för nu var jag relativt nykter.
För att sammanfatta det hela KB suger fett.....

Inga kommentarer: