torsdag 6 november 2008

Par i Hjärter?

På ett visst forum så lägger de flesta upp en presentationstext på sin sida i ett försök att fånga besökarnas intresse. Den strategin använder jag inte alls, jag har gjort helt tvärtom och har försökt att tråka ner min presentationstext så mycket det går. Det har visat sig vara ett ganska så effektivt spamfilter (vilket var tanken redan från början). Men ibland lyckas några trassla sig igenom och den här gången var det ett par. Varför inte svara bara för skojs skull, vad skulle kunna hända?

{Paret}
Hej,
vi är ett par 28/29 hon nyfiken på bi. Söker en trevlig tjej för träff ikväll:-)
Kram

{Jösses}
Är hon snygg då?

{Paret}
Här är vi:-)

Paret har skickat en bild på sig själva, jag var dock inte riktigt nöjd med den bilden.

{Jösses}
Svårt att avgöra med de där gigantiska solglasögonen, du har ingen annan bild?

{Paret}
Här har du själv ngt större foto?

kram

Nu fick jag en bild på tjejen utan några gigantiska solglasögon, nä hon var inte snygg.

{Jösses}
Inte riktigt min typ, så jag avböjer inbjudan. Lycka till med jakten :)

{Paret}
:)


Varför säger man alltid om någon som man definitivt inte tycker är snygg att den person inte är ens typ. Det är ungefär samma sak som när man är på krogen och någon ger en sitt telefonnummer, varför tar man emot det när man ändå kommer att kasta lappen i den första papperskorgen man ser. Märkligt beteende.

Inga kommentarer: