fredag 7 november 2008

Pussy eating lessons

Häromdagen när jag var ute på en promenad som jag brukar göra ibland, så gick jag förbi en reklamskylt som fångade mitt intresse. Någon klyftig person hade klottrat på reklamskylten, det var så snyggt gjort (förmodligen hade personen i fråga använt sig av en mall) att jag blev lite imponerad. Det smälte verkligen in reklamskylten vilket fick mig att undra varför SJ också förespråkade "pussy eating lessons". Nyfiken som jag är var jag bara tvungen att surfa mig in på sidan. Det visade sig vara en 10 minuters instruktionsfilm om hur man slicka fitta. Den var förvånansvärt väldans pedagogisk och lärorik. En lite äldre kvinna visade på en yngre kvinna hur man skulle gå tillväga. Jag fick lära mig några nya knep, som att man skulle tänka på att det är ungefär som att snaska på ett äpple, man skulle använda sig mer av en sugteknik snarare än att koncentrera sig på slickandet. Fantastiskt vad man kan hitta på nätet.

Instruktionsvideon var så bra att jag måste lägga till den i CVn.

Courses:
- 2008 November Web course - How to eat pussy

Work Experience:
- 200x Summer Strawberry picker
- 200x - 2008 October Something
- 2008 October - present Multitalent Stripper

Inga kommentarer: