söndag 15 mars 2009

En hälsning i det kalla vädret

Skumt meddelande i inkorgen.

[Tjejen] - Hej bejb! Vill bara lämna en hälsning i det kalla vädret... puss

Från en tjej som jag inte kan minnas att jag har pratat med överhuvudtaget innan. Lika bra att dra till med något, det kan ju vara någon man har haft kontakt med.

[Jösses] - Hej sexy, ses vi i kväll? Det var ju ett tag sen.... puss

Lite senare fick jag svar på mitt meddelande, ganska roligt att hon också verkade lite tveksam. Men nu förstod jag mer vad det första meddelandet gick ut på, det skulle ju tydligen vara ett raggningsförsök, smart. Dock känner jag mig lite blåst att jag inte fattade det först, har väl lägre hjärnkapacitet under helgen.

[Tjejen] - Hej! tror att du misstog mig för nån annan... vi har aldrig träffats... eller?... fast det skulle jag gilla faktiskt... hihihi!

4 kommentarer:

Fabulous sa...

Mäh. Hur fortsatte det då? vad svarade du på det? :)

Anonym sa...

Ojoj. Vilken hårdraggning hon kör. Vad skulle Milou säga om hon fick reda på det här? =)

Siquidem sa...

Snygg kontring från din sida, inte konstigt att hon blev lite osäker. :) Skulle hon ha! Starkt jobbat!

Jösses sa...

Fabulous - Ja det förtäljer visst inte historian :) Men hon ville hålla kontakten och fläkte ut sin msn.

Annie - Jag tror Milou skulle ge mig pisk.

Siquidem - Tack för uppmuntran :)