fredag 13 mars 2009

Spridda skurar

Tack vare Google kan jag också agera lite "evil" och kartlägga varifrån mina besökare kommer ifrån. Då kan man se enligt bilden nedan att det är väldans spridda skurar, dock med en koncentration från Stockholmsområdet. Men är detta den verkligen bilden? Hur duktiga är de som surfar in på min sida att blocka JavaScript. Därför tänkte jag gå emot min princip och ha en liten undersökning på om just hur nitisk man är, eller inte, på att blocka JavaScript.


(Illustration av träffar från Sverige, det kommer även en hel drös från Norge också. Märkligt)

3 kommentarer:

Siquidem sa...

Heeeeej från Oslo! Har du inga danskar? Inte jag heller, i och för sig.

Jösses sa...

Hej Norge! Tyvärr har inga daner lyckats hitta hit ännu.

Anonym sa...

Har just kryssat för "Javascript, vad är det?" Kommer du att berätta om vad det är för något sen? =)