onsdag 4 mars 2009

Uppföljning av Vibro Love Duckie

Internetföretaget som säljer Duckie skickade ut en enkätundersökning till Milou som jag snällt fick fylla i idag.

1. Hur snabbt tycker du leveransen av din order gick?
4/5

2. Hur bra tycker du att din order var packad?
3/5

3. Hur nöjd är du med hur vi har hanterat din order?
Vet ej

4. Du valde Posten Postpaket som leveranssätt. Hur nöjd är du med dem?
3/5

5. Om du har varit i kontakt med kundtjänst via mail eller telefon, hur nöjd är du med den service du fick?
Ej varit i kontakt med kundtjänst.

6. Hur väl tycker du att vår beskrivning av Love Duckie stämmer överens med verkligheten?
Vet ej / Present - Blev dock lite orolig när det stod CHOCKING HAZARD! på paketet.

7. Hur väl tycker du att vår beskrivning av Batterier stämmer överens med verkligheten?
Vet ej / Present - Blev nyfiken på er beskrivning av Batterier, jag får gå in på sidan o kika.

8. Hur nöjd är du med Love Duckie i sin helhet?
4/5 - Ibland gör Duckie konstiga ljud när det kommer in lite vatten i batterilådan.

9. Hur nöjd är du med Batterier i sin helhet?
4/5 - De funkar, så man kan inte klaga.

10. Om du anser att det finns något vi kunde bli bättre på - vad som helst - var god ange det här!
Love Duckie version 2, med knottrig bakdel önskas. Eller varför inte en Love Submarine med extra propellrar för just din njutning?

4 kommentarer:

Anonym sa...

propellrar? Öhh? Alltså, jag önskar att jag ville veta mer men jag nöjer mig med att ha ett genuint frågande ansiktsuttryck och en känsla av att en propeller skulle fastna. Aj! Vill du det???

Siquidem sa...

Instämmer med föregående talare!

Jösses sa...

Jag förmodar att Love Submarine inte kommer att vara så avancerad att den kan både köra bakåt och framåt. Därav kommer det bara vara propeller med utsug. Alternativt så får man väl ansa sjögräset i lårviken om man skulle se det som en risk att trassla in sig i propellern :)

Siquidem sa...

Haha, man vill ju som sagt inte riskera att behöva blanda in marinpolisen eller sjöpolisen eller vad det heter... Sen vet man ju inte om det är ryssar spioner som kör de där ubåtarna :)