tisdag 5 maj 2009

Pyjamas

Mer info från Babbel angående resan som bär av redan nästa vecka:

*Should we be allowed in the Upper Class lounge - we are not allowed any treatments/haircuts in the spa/salon. Nor will we be allowed in the silver service dining area. Don't worry - food and drinks are still available around the lounge.

*Onboard the aircraft - We are not allowed to accept any sleepsuit (flight pyjamas), even though they will be offered to you as part of the service.
I know it all sounds abit anal, what can I say - it's worth it.

Dessa bestämmelser, jag orkar snart inte hålla reda på allt. Men jag blir himla sugen på den där pyjamasen. Tänk om pyjamasen är något liknande detta:


Undra om jag då kan "råka" ta emot den när Babbel är på toaletten och "råka" ta på mig den. Hon kanske inte märker något.

3 kommentarer:

Siquidem sa...

Det flyget vill jag också åka med! :)

Milou sa...

Och jag som trodde du inte trivdes i såna outfits. Så fel man kan ha. =)

Jösses sa...

Siquidem - Det är bara att inhandla en biljett, det lyfter på torsdag :)

Milou - Jag kan nog sova i vad som helst :=