söndag 24 maj 2009

UNF

Rensande min inkorg igår då tillgången till nätverk har varit begränsad. Till min förvåning hittade jag ett mail som kändes nästan ohyggligt träffande efter min resa. Dock undrar jag hur det hamnade där. Nästan lite skrämmande....


Hej!


Tack för att du blev medlem hos UNF, vi är väldigt glada för det.

När jag var och pratade på din skola så pratade jag om att eventuellt skulle vi hitta på något idag Torsdag. Dock har det blivit problem pga av platsbrist på de aktiviteter vi hade tänkt oss. Det är verkligen jätte tråkigt.

Vi jobbar för fullt på att hitta ett nytt datum för er. Vi hoppas att vi redan nästa vecka kan hitta på något tillsammans så du få träffa bland annat mig och några av UNF Skånes distriktsstyrelse och självklart de nya medlemmar som ni kan hitta på massa skoj med. Du kan ju samtidigt fundera på lite vad ni skulle vilja hitta på med UNF. En del vet jag ville starta en förening vilket innebär att föreningen för lite pengar så ni kan köpa glass t.ex. ;) En del var intresserade av Dreamhack tror jag, så skriv gärna ner det och tar med dig det tills vi ses nästa gång så ska vi fixa ihop något bra!

Jag hoppas att vi ses snart igen och som jag sa till allihopa, se ni mig på byn så stanna gärna fråga mig saker om UNF och nykterhet. Det går ju också bra att maila och ringa.

Får du inte tag i mig så får du här i mailet, kontaktuppgifter till distriktsstyrelsen, de kan man maila och ringa om man ha frågor. Och du ser samtidigt vilket ansvarsområde de har så har du frågor kring något som gäller deras ansvarsområden så kan dom svara på det oftast!


----

Hej,

Jag vet inte varifrån ni har fått för er att jag skulle ha blivit medlem hos UNF. Mina principer strider helt emot UNF´s rörelse. Jag njuter av ett glas då och då och har nyss kommit hem från en Las Vegas tripp där min stackars lever blev ordentligt misshandlad. Vilket jag iofs kan förstå att ni tycker det vore en bra idé för mig att gå med i UNF, men det tycker inte jag i dagsläget, dock tycker jag det är väldans smickrande att ni anser att jag fortfarande platsar i kategorin ungdom.
Hepp hepp - Lycka till mer er förening och hoppas ni får tag på rätt person nästa gång.

Mvh,
En icke UNF medlem

1 kommentar:

flayonve sa...

Jag tror det är solbrännan som gör att du ser extra ung och snygg ut. =)