onsdag 15 april 2009

Äter tårta och ser på inhyrda strippor

[Jag]: Ugh, jag är utråkad :( Händer det något kul hos dig?

[Milou]: Ja, vi äter tårta och ser på inhyrda strippor.

[Jag]: Mm det låter trevligt. Själv ska jag på ett förmodligen tråkigt möte kl 11. Hade hellre tittat på inhyrda strippor, kanske t.om en lapdance hade förgyllt dagen. Sån lyx du har.

[Milou]: Ja vår chef tycker det är viktigt att vi mår bra.

[Jag]: Vilken snäll chef du har. Min chef skickar mig på en massa möten och utökar mitt ansvarsområde. Jag hade hellre haft din chef.

[Milou]: Haha det tror jag inte :)

[Jag]: Ska vi byta chef en månad för att se vem som har det bäst? Boss swap :)

[Milou]: Ja!! :)

Jag tänker dra igång boss swap processen för att ens se om det är möjligt. Kanske min chef inte är så sugen på att dra till Stockholm för att jobba med något helt annat. Men det kan iaf vara värt att ta upp frågan.

Inga kommentarer: