måndag 19 januari 2009

Fi er min

Blev tipsad av låten Fi er min av Natasja Saad. Texten är helt suverän. För den som inte har så bra koll på danska så betyder fi helt enkelt fitta på svenska.

Ett litet utdrag av låttexten:

Lad nu vær at gå i byen med røven bar
Folk de ved jo godt lige præcis hvad det er du har
Du har magten, for du har den dyrebare
Du har fi, fi har magten
Men den bringer dig i far’ pigebarn
Nu ikk så fucking klog og parat
Du gør dem skydeklar, når du spiller grydeklar
Mon du har, mon du tør, det det ta’r at spille smart
Hvis ikk så pas dig selv og gi dem svar på kommentaren

Du’ da herre grim er du ikk?
Tror du selv at jeg vil ha din pik
Du må vist videre hils din pik
Fi er min og du får den ikk...
Gå nu væk med dig selv og din pik
Fi er min og du får den ikk
Jeg ved at den er fin, men du har ingen respekt
Så få lidt skik på din lille pik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, du har lärt dig texten nu. = ) De är ju alltid lite knepigare att lära sig på utrikiska.

Jösses sa...

Yes it is.