torsdag 22 januari 2009

FW: VB: VIKTIGT!!!!!!!!‏

Viktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om någon kallar sig

bum_tn007@hotmail.com
och addar dig på msn så acceptera INTE
för det är ett MSN-virus som ger användaren ditt IPnummer.

SKICKA DETTA TILL ALLA PÅ DIN LISTA

för om det är någon som accepterar den
så kommer du också du få den på din lista.
Då kan han göra en massa saker på din dator,
och han ser då allt du gör på datorn utan
att du få veta det.
Detta innebär att han kan
få tag i dina lösenord och inkräkta på sådant
som din mail, communities, bankkonto och dyligt.

För att detta inte ska hända så
SKICKA DETTA TILL ALLA.
///Detta är VIKTIGT!! SNÄLLA SKICKA VIDARE, FÖR JAG VILL INTE HA VIRUS!!!!




Fan vad jag hatar sådana här mail, nu har jag fått fem st. Vad är det för fel på folk? Hur kan man seriöst tro att detta skulle vara ett virus och vad är det för idiot som började skicka detta från första början? Bara för att det är en himla massa utropstecken så betyder det inte att det är viktigt och sant. Jag förstår inte poängen alls med sådana här kedjemail överhuvudtaget, de bara irritera mig. Sluta upp med att skicka sånt här trams genast!

Inga kommentarer: