lördag 31 januari 2009

Lesbian horror movie

Jaha nu när Google har flippat, vilket iofs verkar ha löst sig, vad som var felet har jag ingen aning om, de brukar nämligen aldrig svara på mina frågor. Vad kan inte vara bättre än att fördriva tiden med en film. Så i väntan på att Lesbian vampire killers skall ha biopremiär så tänkte jag titta på något liknande, den har lesbians, killers, men saknar dock vampyrer. Det blev Make a wish - en skräckfilm som handlar om ett gäng tjejer som brukar ha en årlig campingtur på Susan födelsedag. En film som påminner mycket om fredagen den 13:e fast mycket sämre. Dock inte den sämsta filmen jag har sett, den slår Surf Nazis Must Die och Devon's Ghost: Legend of the Bloody Boy enbart för att det är lite schyssta sexscener i filmen. Men en sak jag har funderat på, är hur de lyckats få med sig en gräddtårta på campingturen som inte dyker upp förränn dag två? Det är väl något som alltid kommer att få vara ett mysterium.

Inga kommentarer: