torsdag 1 januari 2009

Årets spån !?

Hejsan !!
Hur är det med dig då !?Vad heter du !? Var i Malmö bor du !?
Vad jättesnygg,jättefin,mysig,gosig,skön,härlig du är på bilden !!! Vilka jättefina vackra ögon o jättefina härliga läppar du har !! Mycket kurvig också !? Har du fler bilder på dig !? Vad tycker du om mig på bilderna !? Medlem på fler sidor !?
Vad gör du nu !? Skulle vara så jättetrevligt om vi kunde skriva till varann, kanske msn chatta. Vad har du för msn !?
Ha det så jättegott o sköt om dig !!
Pussar o kramar/Patrik


Ja du Patrik, jag orkar knappt kommentera detta. Men kul att du tycker mitt huvud är kurvigt, man vill ju inte förväxlas med Spunge Bob Square Pants.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, vilken man! ni borde ju ses för guds skull! Om inte annat så verkar hen verkligen veta hur man vill bli uppraggad på nätet! Skrattar elakt och länge...

Jösses sa...

Åhå, skall man tolka detta som mitt allra första häckel? Isåfall är jag hel nöjd, har ett väldans brett flin på läpparna :)