lördag 31 januari 2009

Google hackat?

Nu har Google flippat ut totalt för mig. På allting jag söker så får jag detta. Är detta något som ingår i deras "evil plan" eller har de verkligen lyckats med konsttycket och blivit hackade?

Varning- datorn kan skadas om du besöker den här webbplatsen!

Förslag:Du kan också fortsätta till http://www.google.se/ på egen risk. Mer information om problemen vi upptäckte hittar du på Googles Safe Browsing-diagnostiksida för den här webbplatsen.

Mer information om hur du skyddar dig själv från skadliga program på nätet finns på StopBadware.org.

Om du äger den här webbplatsen kan du begära att webbplatsen granskas med hjälp av Googles verktyg för webbansvariga. Mer information om granskningsprocessen finns på Googles Hjälpcenter för webbansvariga.
Rådet ges avGoogle



2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här! Det är sjukt irriterande. Jag menar, kan man inte söka efter ett tårtrecept på nätet utan att känna sig som en porrsurfare...

Jösses sa...

Hmm måste vara ett märkligt tårtrecept :) Men det verkar ha löst sig nu, iaf för mig.